Uppsala :)

idag efter skolan åkte jag till uppsala för att träffa selina en stund :) gick till elevhemmet och kolla lite. sedan skulle selina packa sina saker för hon skulle åka med mig hem till skutskär ( för dom som inte vet bor selina i skutskär med går i skolan i uppsala) :) hon ska till tandläkaren imorgon :P
tågena är ju försenade hela tiden , så störade /:
 menmen när vi kom till stationen i skutskär halv 9 vänta vi på att selinas pappa skulle komma och plocka upp oss och sedan köra hem mig :) så slapp jag gå hem i kylan ^^ haha, inte för jag har långt hem precis :D haha,

när jag kom hem så tog jag mig något att äta och sen skulle jag och mamma fylla i studieval saken på webben men kurser som stod i ett häft vi fått  kunde jag inte välja på webbsidan:S snacka om störade. så i morn ska jag ringa till Åsa schröder och fråga henne om hon kan hjälpa mig med det där förjag fattar inte :S haha,!
så måste åka tidigare till skolan imorgon och jag som börjar 12.15 , haha ! :P menmen ..
nu ska jag kolla på en film som heter "How High 2001" sen sa jag sova :D
men vi får höras :D Pussåkram// IDA <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0