12.15

Idag klev jag upp kl 10 och gick ner för att äta mat, sminka mig och klädde på mig :)
startade en tvättmaskin åt mamma oxå. men nu har jag ingenting att göra fram till 11.25 då min buss till stan går.
jag börjar 12.15 idag så skönt ^^ det kommer jag göra varje torsdag framöver nu :D
Idag kommer vi inte att ha teori i byggkundskap för hasse min mentor ska iväg någonstans med D- klassen. så vi ska vara ute i bygghallen och jobba :)
jag,melinda,sebastian,kim, och även lite Anna och filip bygger på en lekstuga :) haha, idag kommer vi att sätta upp reglar . :) menmen nu ska jag göra lite andra saker innan jag måste gå till bussen, men vi hörs och ni får ha det så bra :D // ida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0