du bryr dig inte..

nu har vi inte träffas på 1 månad. och förrA veckan när jag berättade en sak för dig, så verkade du bry dig om mig.
men i går, fick jag reda på några sak... men det värkade som på dig att du inte ville träffa mig mer för du inte ville ha nåt förhållande. men jag bryr mig inte om det. jag vill bara veta om du ens vill fortsätta träffa mig , för jag känner mig utnyttjad och ledsen.. det jag berätta för dig här om dagen , tänk om det blir så då. men du verkar inte vilja stötta mig i situvationen just nu ;/ du sa i går att du ville träffa mig, efter vi hade pratat om allt.
men frågan är om du kommer ta kontakt med mig och försöka träffa mig.. men jag vill bara att du ska veta, om du nu ens kommer läsa det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0