Försenad

Idag börja jag som varnligt halv 9 med att ha engelska :( BLÄ !
Det ända som var roligt idag var på idrotten när vi åkte skriskor ^^ jag och Anna åkte 20 varv. plus dom andra tjejerna , medans dom flesta killarna spelade match :) men det är inte så stor idé att spela med dom spelar som galingar :Dhaha !

när jag kom hem så sa pappa att vi hade fått packet att hämta ut på posten så när pappa kom hem så visade de sig att det var min FÖRSENADE FÖDELSEDAGSPRISENT ! man har fått väntat sen i Augusti, så nu äntligen fick jag den! gissa vad det var ju en Dataskärm så nu slipper jag bärbar skärmen ^^ så har kopplat in skrämen till bärbar :) mycket skönare :D

När jag sedan hade varit hemma ett tag så kom Dennis och hämta mig , först skulle vi till karlholm men blev inte så , så vi drog in till stan och åkte runt och träffa Fredde och två till och åkte runt lite. sen drog vi där i från och träffa Simon , haha, när vi hade pratat med han en stund så skulle han med och åkte lite , Dennis trodde han hoppa in i bilen men han skulle bara byta sida. så Dennis börja åka och sen satt han och fråga saker till Simon och jag bara skratta eftersom Simon stod kvar där han stod xD hahahaha! Där fick vi oss ett gott skratt :) 
Efter vi hade släppt av Simon så åkte vi hem till Dennis och kolla på andra avenyn !! ( GÅR INTE ATT MISSA!! )

Kom nyss hem typ. Så nu sitter jag här och kollar runt lite och även kolla om det har kommit någon bra film man kan tanka hem :D haha!
 Men nu har jag skrivit ganska mycket så nu ska jag krypa ner i sängenoch kolla på tv :D
ni får ha det så gött så hörs vi när vi hörs ^^ haha // ida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0