Hej 2009

i går  var jag i sörby med min fru Lina,hennes kille simon, och hans kompisar som e.x  frankenstein och östen.
vi var hemma hos en tjej som hette mathilda . jag fick skjuts av min bror till sörby så var väl där vid 5 tiden ^^
så vi börja dricka lite, och prata och hade det bara nice tillsammans :)
sedan vid 12 slaget så gick vi ut och smälde fyverkerier :) och öppna min skumpa . men jag våga inte göra de så det fick simon fixa :) haha.

Det kommer att komma jätte mycket bilder från nyårsafton men just nu har jag bara två bilder så jag bjuder på dom nu så får ni se dom andra härliga och mysiga bilderna senare nån dag :D


jag som kissar ^^

Min Fru lina och jag på väg att bli fulla ^^

Jag hoppas ni har haft en underbar nyårsafton :) // Ida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0