ungdomsmottagningen..

idag skulle jag och selina gå på drop in på ungdomsmottagningen men nepp det var inställt p.g.a sjukdom.. BLÄ !
Så måste dit på trosdag eller nästa måndag så se hur det blir :) haha,
så vi gick ner mot norr för jag skulle köpa ett par skor på Teamsportia :D köpte ett par skor för 599kr :D sedan gick vi tillbaka till MAX norra och åt HOT chipotle :D så jävla GOD !! :D haha nåt ni måste testa..!!

undertiden vi väntade på att selinas pappa skulle komma och hämta oss så gick vi ner på stan och kolla på en digitalkamera åt selina.  sen mötte vi hennes pappa och selina gick köpa sin digitalkamera :D hihi

sen släppte selinas pappa av mig vid ytterharnäs för jag skulle hem till Dennis.
han käka direkt när jag kom. sen skulle jag välja en film vi skulle kolla på men jag var så trött att jag orka inte välja och inte Dennis heller så vi satt för oss själv ett tag :D haha , sen bestämde jag mig för att välja en film att kolla på så vi såg en film jag nu glömt vad den hette men den var bra :)
sen dryga och jag Dennis på varandra sen åkte vi ut en sväng med bilen. Dennis släppte av mig nästan hemma , jag ringde till selina och mötte henne :D prata lite och skapa flyt ^^.

sen var det ju dagt att dra sig hem och äta nåt och sen kolla på tv :D
så nu kollar jag på scrubs och sen försöka somna , och hoppas på att jag kommer sova bättre i natt ^^

ha en underbar natt :D haha // IDa

Kommentarer
Postat av: Selina

haha, skapa flyt ;)

2009-01-28 @ 06:46:46
URL: http://skakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0