13/7

Hejsan :)
Idag har jag Målat fönster hela dagen :)
ett pillergöra men när man får in snittsen blir de kul ^^ haha!

Efter Jobbet gick jag hem till Andreas och Duschade , sen blev de mat :) korv och mos med stekt ägg (Y)
sen kom älskling och Andreas dom hade varit på bilskroten . sen drog vi in till hotell gävle och killarna dammsög :) haha! medans jag stod och kollade på ^^ haha.,
sen vart de Älsklings tid, för dom vart de hem till jonny först och sen vart de niklas efter de, och samman lagt blev väl de över 3 timmar. och det är inte så jävla kul alla gånger och bara sitta på sidan och se mobbad ut !
Älskling säger att jag ser jätte fin ut när jag sitter där i ett hörn ! :)

Men nu är vi hemma igen iaf :)
sitter just nu i sängen med datan och älsklingen ligger brevid mig  så mysigt :D
Puss puss på min Älskling Andreas ^^
 
Godnatt , ha de bra . så hörs vi nån dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0