15/7

Hej !:)
idag gick jag till Tomas och började måla fönster igen :)
och sen måla vi även takfoten , och stod på baken med ett skafft och måla. medans carro stod på stegen och måla :P haha. så nu har jag skavsår i ena handen efter skafftet ^^
imorgon kommer jag stå där med skafftet igen. men då blir de bara en till färdigstryckning på ena takfoten :) hihi

sen blir de fönster att färdigstrycka ursch !! :) har tröttnat på att måla fönster nu. vill variera på saker  :D
men men. det är ju bättre än ingenting alls .

Nu sitter jag i sängen , och kollar runt lite.. och pratar lite med Andreas pappa som står och målar Andreas fönster ^^
jag och andreas kommer nog att åka in till sommarkväll i gävle tror jag. eller så blir vi bara hemma och Myser :)
men men nu kommer jag inte på något mer att säga. så vi får väl höras ^^
kram kram .
Pussar på min älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0