31/7

tjena :D
idag var det min sista dag på jobbet nu har jag sommarlov :)
idag är det ju fredag fast för min känns det ingen skillnad på om det är måndag eller lördag :S
jag är helt färdig. så efter jobbet idag så gick jag direkt upp och La mig och sov :D hihi
sen kom Andreas och väckte mig och sa att det var mat ^^
Vi fick Våfflor Mums :P

Vad som händer i kväll, ja du säg det :) jag har inte en bleckaste,
Andreas håller fortfarande på med billjudet , och det kommer han väl hålla på med hela kvällen tills han blir klar. så kanske han kommer åka till Rättvik ikväll fast det tror jag inte han hinner, men då kommer han nog åka i morgon, och självklaart så får jag inte följa  med. men om han nu åker så kommer jag vara med Lina tror jag :D och det ska blir kul ^^
fast Andreas kanske blir hemma oxå ,

jag vill att Andreas ska komma och mysa med mig nu, han har inte myst med mig på hela veckan för han har bara hållt på med bil ljudet :(
känner mig ensam :/

Men men, nu ska jag titta på en hund på blocket och sen ska jag fortsätta kolla på "Sjukan" som jag kolla på i går. om någon  undrar vad " sjukan" är så är det en serié på svt 1 :)
 
Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0