köpis :)

hejsan :)
just nu sitter jag med min Dator i knätt hemma hos Andreas :)
Ska snart åka i väg till köpis med Andreas Brorsa Jocke efter att han klippt gräset :) hihi

Ska kanske kolla på ett par byxor eller så ska jag bara köpa myggnät :) och hänga efter jocke ^^
om ni undrar varför jag ska åka med jocke till köpis så är de för att Andreas Jobbar . och jag orkar inte sitta hemma här tills han kommer hem. så då fördriver jag tiden med att följa med Jocke :P haha!

senare i kväll kommer det väl inte hända så mycke, kanske Andreas och jag hittar på något med Jonas elller går upp till tomas ., men vi får se . jag har jätte ont i halsen . men det ska väl inte stoppa mig från att vara trevlig och social med andra :D höhö !!

aja men vi hörs. ha de bra
Puss puss på Andreas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0