Hemma i skutskär

Hejsan :)
idag började jag Jobba kl 7 typ .
är ute i valbo/lund och målar Tomas garage jag och caroline :)
de flytter på bra  ^^
Det har ju varit bra varmt dom här dagarna men som tur är så har vi jobbat i skuggan :) men det har ändå varit jätter varmt :)

Men men jobbade till strax efter kl 3 för den skulle killen vi är med där ute på nåt möte så fick sluta tidigare.. :)
Så jag gick hem till Andreas  han bor typ granne med tomas :D
väntade där på andreas och sen åkte vi Till skutskär för jag ska sova hemma i natt. kommer kännas jätte tomt utan Älskling :( har ju sovit hos han över 2 veckor nu :D hihi <3
Men men jag klarar nog en Natt ......hoppas jag ......

aja nu ska jag kolla lite till på internet sen ska jag krypa ner i sängen , för jag ska upp kl 6 i morgon ska ut till Valbo till kvart över 7 :) hihi !!
Så ni får sova så gott så hörs vi när vi hörs :)  hihi
Puss puss på Min Älksling Andreas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0