hos älskling <3

Hejsan :D
Idag har jag varit i skolan och städat i anläggarhallen på bygg skit segt, och gjorde illa handleden gjorde jag oxå. så nu kan jag inte stödja mig på vänster hand : (

slutade vid 12. så tog bussen hem och började med att tända i pannan så jag kunde bada :) vart ju dy blöt innan jag kom hem så det var skönt med ett bad :)
Sen var de dags att göra sig klar och packa för Man skulle ta bussen till stan där Andreas skulle plocka upp mig :D
men jag åkte in lite tidigare än vad som var bestämt,
så jag hann gå runt på stan lite :) köpte 3 par trosor :)

Men har jag inte varit hemma hos älskling länge :) vi åt nyss mat. var stuvade makaroner och köttbullar och korv :) Mums ^^
Men just nu sitter jag och väntar på att Andreas ska komma ut ur dushen :) hihi
Vad som händer senare i kväll det vet jag inte :) ska iaf sova Här .
Fast Andreas ska upp och jobba i morgon men de gör inge då kan jag ligga och sova i lugn och ro ett tag :D hihi

men men nu kommer jag inte på något mer att skriva :) så vi hörs när vi hörs :D
puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0