hos älskling

Hejsan :)
nu sitter jag hemma hos Andreas :)<3

jag har varit hemma hos Andreas sen i tisdags och har sovit här sen dess :)
för jag har varit ledig från skolan :)
fast inte i morgon för då är de ju skolavslutning :) haha
Och Min Älskling  Andreas tar studenten i morgon :) <3<3 ett stort Grattis till honom :D <3

men jag tänkte ladda upp lite bilder från när jag och Andreas var i min Sommar stuga i helgen :) haha !

På  vägen precis innan stugan kom dom här gående :) haha

Jag framför stugan :D

Älsklingens Bil :)

ett litet roligt kort på mig ^^

Förlåt Älskling . men Du är bara för Söt :D<3

Andreas Diggade Vårat ute dass sten hårt :D haha

Finns flera bilder men dom tänker jag inte dela med mig till er;P hihih

Puss puss på Min Andreas<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0