Sommarjobb :)

hejsan :)
Idag klev jag och Andreas upp halv 7 .
 och åkte in till stan så var där kl 7 och käka frukost :)

sen var de dags att ge sig ut i Hille för att börja skrapa ett Hus :)
så som sagt mitt sommar jobb i sommar är att skrapa och Måla hus och Fönster och sånt :D
Det känns skönt att ha ett sommarjobb så man få in lite pengar och gör något om dagarna ^^
kommer nog jobba nästan hela sommaren :)
och kommer bo på andreas :) åker hem lite då och då , men nån helg kanske man sover kvar hemma oxå :) haha!
Så Päronen kommer inte se mig så mycke nu under sommaren :( lite tråkigt men jag kommer iaf hem och häslar på :) det gjorde jag t e.x idag :) hihi

Men men :)
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0