Söndag igen :P

Hejsan :)
Har typ nyss vaknat . har ätit frukost och nu sitter jag här vid datan hemma hos Älskling <3
Andreas är Just nu och Jobbar ;/ lite tråkigt att vakna upp utan honom i morse ....
Men han kommer hem runt 4 sa han ^^ så ska nog klara mig :D hihi

Idag kommer de nog inte hända så mycket skulle jag tro :)

Men i går så åkte jag Ferrari ^^ hihi
Andreas skulle köra in Tomas till stan ( hans Ferrari) och då ville han åka Ferrari in till stan, så Andreas Fick köra den ^^ hihi
inte för att det var något specielt med den. förutom att den är jävligt log och Går skit snabbt :P men Andreas ville inte Gasa ur den, eftersom den kostar en förmögenhet :D hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0