2009-03-04

idag har jag börjat dagen med att möta Anna vid ollés sen gick vi till folkets hus och skulle lyssna på några som prata om, kvinnor i byggbranschen .och det började kl 10 sen åt vi lunch halv 12 och slutade strax efter 12 då gick jag Anna och melinda till bygg och skulle ha ritingsläsning..

väl hemma sätter man sig vid tv och kollar tills pappa kommer och då det blir fart på mamma . , hon går ner och sätter på stuvade makaroner men sen går hon upp igen till datorn och låter mig och pappa ta över maten fast det var mamma som skulle laga den !!
sen efter maten gick jag och pappa ut i garaget och flyttade saker för att pappa skulle få plats med bilen där . :D
sen gick jag in och börja städa , fick marssage av mamma , har jätte ont i kroppen ..:D
men nu ligger jag är sängen och ska snart sova, fast ska kolla lite på tv först :D
men vi hörs. ha de bra ,godnatt , kram kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0