Bandy!

Idag har jag varit i skolan som börjat igen :/ BLÄÄ!
efter skolan hade jag inte mkt alls att göra så jag följde med pappa och bror min efter maten upp på Ip för att kolla på när bror min spela ute bandy mot skutskärs brandmän ^^ hihi.
det blev väldigt sent där uppe så det är därför jag inte haft tid att skriva nåt inlägg idag förren nu i kväll .. men imorgon ska jag försöka skriva mer ^^

har förresten fått tillbaka matte och datorkundskaps proven och jag klara G på båda iaf :D datorkundskapen trodde jag inte att jag skulle klara ^^

nu ska jag kolla klart på en film som är på tv , vet inte vad den heter och vet inte vart dåsan är heller så kan inte kolla:D haha,
men vi hörs. godnatt och sov gott. Puss å kram <3

Kommentarer
Postat av: Selina

SV: haha jaa :P du skrev lite konstigt men jag fattar hur du menar :)

2009-03-02 @ 23:17:33
URL: http://skakan.blogg.se/
Postat av: Leonora

sv; skojigt :D

ne inte mkt :)

blir det imorn då? :)

2009-03-02 @ 23:49:41
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0