beställt :D

idag när jag kom hem från skolan satt jag och mamma och beställde kläder på ellos och H&m ,.
har beställt bekini tills vi ska åka utomlands snart:D låter som det blir till rhodos igen ^^ hihi
men det ska bli skönt, har inte varit utomlands på länge nu...
sen har jag bara kollat på tv och sen fick även mamma massera mig för jag har haft så ont i ryggen ett tag,
så nu känns de lite bättre i ryggen :)
sen har jag även pratat med min Fru i telefon ^^ hade ett litet trevligt samtal tillsammans som vanligt :D hihi


nu ligger jag i sängen och kollar på tv :)
ska snart sova är skit trött ^^.
ska även kolla när tågen går i morgon, tänkte åka tåg till skolan i stället :) hihi.
kram kram

Kommentarer
Postat av: lina

Jaa , alltid trevligt att prata med dig bejb ;)<3

2009-03-09 @ 23:55:51
URL: http://linahemlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0