Enkväll med Lina :<3

I går var jag med Lina på kvällen, tog bussen till stan halv 9 . så skulle vimötas där.. :)
sen  va vipå  stanett tag :)Ringde runt till folk .. och till slut hamna vi i andersberg :D
Träffa på några bekanta vänner :) men vi kunde inte vara där länge , men ändå :)

sen när jag och Lina stod och vänta på bussen kom en kille som oxåvar där vi var, och han såg precis ut som en klasskompistill mig :D hahahahaha!!! xD 
 
SEn när vi stod och vänta på bussenvid rådhuset (sista bussen) så kommer de fram och kille och börjar prata med mig och Lina :D han var faktist trevlig :) haha !

Sen i dag skulle man ju ställa om klockan  så när vi kom hem var kl 4 . fast för oss vaar den 3 :D haha..
innan vi somnaså log vi och kolla på " the good son" :) den är skit bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0