godnatt !

godnatt :D
det blev ingen dusch. jag var med selina istället:) vi möttes  och gick förbi våran gamla skola. och det var tänkt i ena klassrummet och vi stod där och kolla in hur länge som hälst bara stod där :D sa knappt något till varandra. ( våran gamla lärares klass rum )
var med Selina ett tag , sen fick jag skjuts hem av hennes pappa. då gjorde jag en macke och ett glas jucie och gick upp och la mig i sängen :) har precis kollat på medium och förre de sveriges värsta bilförrare en liten stund :):)hihi
men nu är det dags för mig att sova ska upp tidigt i morgon så jag hinner duscha innan skolan som börjar halv 9 imorgon och vi ska vara i bygghallen och bygga på lekstugan :D jag ska försöka få fast en liten liten bit av panelen imorgon :D haha, undra hur det går. sist gick de inte så vidare stod där och svor hela lektionen xD haha!.

menmen godnatt och sov gott på er alla :D
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0