i skolan :)

Hej alla datanördar :D
Just nu sitter jag och har datorkundskap :)
vi håller på med excel .. Lite drygt är de kan jag säga :)
men de verkar ändå gå bra för mig, fick ju MVG på Word Provet :D

Efter Datorkundskapen ska vi  har Idrott :) då blir de innebandy igen . jag ska försöka att inte göra illa mig den här gången eftersom jag vill följa med till Trysil på Torsdag ;) hihi !
 
sedan efter idrotten så slutar vi och då kanske jag ska åka med pappa till Polisstationen och fixa pass :)
annars blir de bara att åka hem och gå till Coop och handla Hårfärg,20reserskort och mat till torsdagen när jag åker till Trysil :P hihi !!
vihörs senare :) puss å kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0