Lina 21/03/09

hejsan!
Idag har jag varit Med min underbara  Lina :)
vi har inte just gjort nåt specielt men vi har lyssnar på musik, pratat och haft anmält Kul tillsammans :)

Jag vet  Lina att jag har varit i min egen värld nu på ett tag, så jag vill be om ursäkt att jag ibland har varit lite tråkig, och inte verkat så glad. eller hur jag ka förklara de. men jag vet inte vad de är som händer bara :/ har mycket att tänka på. så Förlåt för dom gångerna jag verkat nere..Men du ska veta att jag Älskar dig Gumman <3

Lina åkte hem vid halv 10 så har bara kollat på tv och suttit lite här vid datan sen dess.. men är skapligt trött nu iaf ^^
men men kommer nog somna snart, såjag säger godnatt nu :) Kram kram 

Kommentarer
Postat av: lina

De är lugnt gumman :)

Du vet att ja älskar dig också :)<3

2009-03-22 @ 17:55:41
URL: http://linahemlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0