Lina <3

idag när jag slut vid 11 träffa jag Lina på stan . sen  möte vi Fia för hon skulle köpa en katt av Selina så Hon ville att jag skulle följa med :) så gick vi och möte Martin som skulle köra oss till skutskär :)
Efter de åkte  vi hem och var hemma ett tag sen blev de til att ´åka till stan och Träffa Kusin Philip , som skulle följa med oss till min kusin christian för att hämta snowboarden :) som jag sedan ska ha i Trysil ^^

Väl Hemma igen , så gick jag och Lina in på Larsa sport och fråga om dom hyrde ut pjäxor och hjälm :) och de gjorde dom, så nu har jag allt till trysil :) Så Glad !!!
Sen blev de en resa till Stan och sen valbo.men hem Lika först som vi kom in :D haha!
så nu sitter vi här vid datan och muppar ner oss :) haha !
men ni får ha de så bra så hörs vi :)
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0