meningslöst!

idag börja jag 12.15 fick och bytte om till arbetskläder och ut och snickra på lekstugan som nu snart är klar :D hihi.
sen slutade vi kl 14.00 så fick skynda mig till bussen., sen väl hemma gjorde jag lite mat och kolla på tv. sen börja jag känna mig jätte konstig och gick upp och la mig i sängen , somna på engång. och sen när pappa kom hem och börja med maten kom bror min hem och gjorde klart maten för pappa var tvungen att åka på spining,..

sen kom mamma och  jag blev bara mer kontig orka inte lyssna på vad dom sa åt mig eller något sånt utan jag bara vräkte ut mig allt jag kände. allt känns så meningslöst!
sen gick jag ner i källaren och skulle hämta min tröja jag tvättat men den var genomblöt så jag fick upp med den och börja skrika på mamma att det var hennes fel. och blötte ner hela halen, sen följde hon med mig ner i källaren och körde tröjan en gång till med nåt skit ,.. så jag har ur allt vatten .,.. så får se hur det blir.men nu vill jag bar ahär i från !!!!
får se om jag skriver något mer idag !
ha de bra, kram kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0