Nisse :'( <3

idag fick jag något ryck när jag kom hem från skolan, och bestämde mig för att städa mitt rum. för det hade nån konstig lukt så var tvungen att städa :)
kännes skönt att få städa riktigt ordentligt ^^ luktar gott nu :) känns som ett helt nytt rum:) haha,
sedan har jag även gjort en liten minnes hörna till Nisse (min katt, han är borta)

jag saknar dig så oerhört mycket :'(
du kom alltid när man var ledig och behövde tröst , du visste..
du var en helt underbar Katt.. du var speciel <3
De roliga var att du var nästan som en hund till oss.
du som alltid hos mig på natten..men den tryggheten du gav mig då har jag inte fått sen dess :' (
du kommer alltid finnas i mitt hjärta !<3
Älskar dig Nisse! <3<3

Kommentarer
Postat av: lina

Nisse :'/<3

2009-03-17 @ 15:25:44
URL: http://linahemlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0