Segdag

Hej alla Glada och ledsna :)
Idag började jag halv 9 med att vara ibygghallen och snickra. sen blev de dags för lunch , och sedan var de det jobbigaste kvar :O Arbetsmiljö och säkerhet, sååå BORING !! :O
å slutade kvart i 3 , är helt slut !! Men de är inte så konstigt när jag satt uppe till typ 12 . då blir man trött ^^ haha!

Men just nu sitter jag här vid dator och skriver lite med glada människor ^^
får se om jag ka ut och springa i dag eller omjag blir kvar hemma och muppar nermig som vanligt. har ju fortfrande lite ont i knät men de bästa är ju att röra sig. så om jag inteska springa så kan jag ju iaf gå en promenad :D
Aja vi hörs senare :D ha de  så bra så längså hörs vi :D Puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0