Soligt :)

idag tog man vår/höst jackan till skolan :)
börja 20 i 10 idag , med att ha svenska .. sen hade vi ingen matte idag , för vi skulle bara lämna in inlämnings uppgiften underdagen :) jag har lämnat min ^^
sen hade vi en jävla lång rast i stället. tills vi skulle ha ritingsläsning kvart i 1 och slutade 3 .
så det fick bli 3 bussen hem och den var smockad idag :O sååå segt !!

och nu när jag varit hemma ett tag har jag inte gjort ett dugg, har bara suttit här eller nere i köket.. blä!!
och nu har jag även pratat med mamma och pappa om trysil :)
och ska få låna bräda av kusin min :) hihi nu är det bara hjälmen som saknas ^^ haha.!
 hörs senare :) kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0