Stan med Lina ^^<3

när jag log och halv sov i sängen ringer min fru Lina och frågar om jag vill följa med henne hem..
självklart ville jag det så upp ur sängen och gjorde mig klar. sen när jag skulle möta henne säger hon att vi inte får åka hem till henne så vi åkte in till stan och var där ett tag,
fick förbi simon och lämna en sak..sen gick vi ner på stan en stund :) sen satt vi på station och värmde oss lite sen var det dags att åka hem för vi komm inte på något att göra :D haha


sen när lina hade hoppa på bussen sin så skulle jag gå till vasa och då möte jag på Linda och Tommie sedan gick jag och Linda til vasa och vänta på bussen där . svinkallt ute ju :S

och nu har jag precis ätit mat. det vart kött med klyft potatis :) Mumms!! hihi
och nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra för något men vi hörs senare så får vi se vad jag gjort sen dess :D
Puss å kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0