1 månad (: <3

Hej Alla glad och ledsena
Idag började man dagen med att vara i bygghallen halv 9 och börja grundmåla lekstugan lite fram till lunch .
sen efter lunch så hade man prov i arbetsmiljö och säkerhet . de gick väl ganska bra tror jag väl :) hihi !!

efter de drog man hem en stund och duscha och sen träffa jag på Selina en kortis för sen skulle jag med bussen till stan och träffa Andreas :)
skulle prova en skinjacka :) skit snygg !! så mamma ska dit och köpa den sen  :)  den var bra dyr men de är den värld :) hihi
Men just nu sitter jag hemma hos Andreas och väntar :)
för vi ska på bio kl 9 i kväll :) jag kan tyvärr inte stava men kan försöka :) " fast and furius" xD haha
så är inte hemma förrän  typ vid halv 12 ;/ lite segt eftersom man har skola i morgon och allt :P

Idag är det ju en speciel dag för mig och Andreas :)
vi firrar 1 underbar månad tillsammans ^^ hihi <3
 så 1 månad idag Alltså därför ska vi på bio ^^ hihi


Tycker om dig så oerhört mycket Andreas :D <3<3
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0