Crusing i Hudik

Hejsan :D
det var ett tag sen jag skrev nu :)
men jag har inte så mycket tid till de. eftersom jag spenderar min tid tillsammans med Andreas och mina vänner :)
men jag tänker inte sluta skriva :)
men så ni vet kommer de inte bli många inlägg per vecka :)

men i helgen har jag varit med Andreas, sov där :)
och på lördagen så åkte vi till Hudik på crusing på kvällen (:
Den crusingen i Hudik var mycke bättre än Gävles kan jag lova :D
men vi fick lite problem när vi skulle hemåt , men de gick bra tillslut för vi tog oss hem :P
Tyvärr har jag inga bilder sen i helgen . lite tråkigt dock ! Men men Minnena är bra så ^^ hihi

Jag och Andreas sov länge på söndagen så skönt !!
sen kom Jonas förbi och skulle dra lite kapel i Andreas bil :) hihi
ja sen vart de dags för mig att åka hem.. och det är alltid llika tråkigt att lämna min älskling , och spendera natten ensam utan han :(:( !!
Men på Onsdag ska jag får sova med honom Igen :D JIPPI !! <3
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0