nu är jag tillbaka igen :D

hej alla :D
fredag den 22 åkte jag till Zakynthos ( en ö till grekland)
så de är därför jag inte skrivit på bra länge :)

Jag kom hem den 29 och då kom älskling och hämta mig på kvällen  så har jag sovit där hela helgen :D:D
Jag har saknar han så otroligt mycket, och jag har även saknat Mina närmaste vänner :D <3
men nu är man hemma i sverige igen :) haha.

men det var bra skönt där nere :D
men jag har inte blivit så jätte brun bara för jag fick solexem första dagen ;/ lite segt . men jag har iaf fått en fin brun färg igen :D

lite bilder från semestern kommer väl in inom kort skulle jag tro :P har inte hunit lagt över bilderna på datan än :)
men men vi hörs väl när vi hörs :D

Pusspuss .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0