Glömt att berätta :D

Hejsan :D
i Tisdags när jag skulle gå till bussen från andreas.
så när jag kommer ut vid vägen så kollar jag om 99 gick då. men det gjorde den inte så när jag börja gå . så stannar en bil och frågar om jag ska till bussen och vill ha skjuts en bit.,
först tänkte jag " aldrig att jag hoppar in i en bil med en främling" men då såg jag vem det var, och det var inte vem som helst heller. det var BABSAN !!!

fast han var sevilkläd. :)
Han hade varit på Owes och handlat gardiner till hans mamma och pappa som bor i Furuvik brevid Min mormor och morfar (:
men det vågade jag inte säga att dom bodde grannar´xD
men det är ju inte precis första dagen man åker till med en Kändis :D haha!

ha debra:D
Puss älskar dig andreas <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0