Hej igen :)

Nu var det ett tag sen jag skrev här :)
men som sagt , ä'r mycket med min pojkvän så blir inte så mycket tid vid datan, och sen tycker jag det inte är så kul heller :P men idag tänkte jag iaf skriva lite gran :Phihi

Ja just nu. så sitter jag här vid datan medans älskling är ute i det kalla vädret och tvättar bilen :P hihi!
Fundera på om jag skulle lägga mig i sängen och läsa min bok en stund :)

JA Idag vet jag inte riktigt avd som händer,. andreas vill iaf tvätta bilen , åka till stan sen åka till Jonas och sen blir dte väl inte mycket mer kan jag tänka mig. fast jag kommer tvinga han att åka till köpis för jag måste hitta något till bror min som fyller 19 år i morgon :P haha!

Ja ja nu kommer jag inte på något mer att skriva, men vi hörs :D ha de bra,
Puss puss
Älskar dig Andreaas<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0