4 september

Hej på er Alla :)

Min dag började med att kliva upp hos Älskling och käka frukost :)
Sen gick jag till Bussen (99) som går ungefär Preis vid Andreas ^^
Jag tycker det är lika pinsamt att kliva på bussen varje gång , för alla kollar så jävla mycket. och idag kolla dom nog extra noga för jag hade mina Målar kläder på mig :) haha !

Men men, sen i skolan hade vi Ind val :P  och jag har gamal dekrastions målning eller hur det stavas ^^
Och idah fick vi Testa på marmorering :) Det är Ganska kul egentlingen. Jag håller på med en lite svårare marmorerning. men jag hoppas jag lyckas få VG iag på den  :P jag ger mig inte ^^ hah a!
och Ind val slutade halv 11 och då har jag hål timme Till 12.45 så jag tog bussen hem till skutskär och käka där. sen Åkte jag tillbaka till skolan för då skulle vi ha samhällskundskap sista Timmen (:
Slutade kl 14.10 fast egentligen 14.00 så får sluta tidigare nästa fredag ^^ aha
jag tg Bussen ner till stan , och bytte sedan buss där till 1an som går till Valbo eftersom jag sskulle hem till Älskling <3

men det som är både bra  och dåligt är att om jag tar 1an så får jag gå i 30 min typ innan jag är hemma  hos Andreas :)
aja så nu sitter jag här hos Andreas igen ^^
Kommer att vara här ända tills på Måndag , och på måndag åker jag hem till skutskär igen :)
Aja kanske inte var så kul att läsa detta, men nu har jag iaf inge mer att skriva så vi hörs när vi hörs :) ha de bra,
Föresten jag kan bjuda på en bild oxå , fast det har inget med inlägget att göra :)

Puss puss Älskar dig Andreas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0