5Månader<3

Hej Igen :)
Får inte Glöma att berätta att idag har jag och Andreas varit tillsammans i 5 Månader :)<3
 Jag tycker det har gåttt jätte snabbt :)



Så Får se vad vi hittar på idag när han kommer hem :)
vi fundera på att åka gocart ( eller hur de stavas) men jag har aldrig åkte gocart så det kommer inte bli  nå kul för andreas kommer att vinna över mig för han har åkte mycke gocart :P hihi.
men  det är inte säkert att vi kommer göra det heller.
annars kanske vi går på Bio eller så ^^

Puss puss på min Underbara Pojkvän Andreas Eriksson <3
Du betyder <3
Älskar dig mer än nånting annat <3


Haha jag bjuder på lite bilder oxå :) fast dom flesta av er har väl redan sätt alla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0