19 /01 2010

hejsan :D
idag har mamma kommit hem, jag har nog glömt och sagt att mamma åkte till gambia (afrika) förra veckan.!

idag har jag varit i skolan, har spaklat och målat idag i skolan :D
sen träffa jag lina och vi tog bussen till skutskär så jag var med Lina en stund, sen gick jag hem för jag trodde att jag skulle hjälpa till uppe på Bandyn, men då hade mamma och pappa redan åkt,

så jag käkade lite mat, och sen ringde jag älskling och sa att han kunde komma :)
så just nu sitter jag här i vardagsrummet med Andreas och tittar på  the simpson :P
ska väl snart gå upp och mysa framför Tv (:

Jag får inte glömma att säga att SELINA Fyller 18 ÅR IDAG !!!
Så GRATTIS GUMMAN !  hoppas du får sen bra Dag :D!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0